دوشنبه, 28 خرداد 1403
  • ساعت : ۰۸:۲۵
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ 
سه شنبه هر هفته
ملاقات عمومی با مسئولین شركت

به آگاهی می رساند، ملاقات عمومی با مدیریت عامل و سایر مسؤولین شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان در روزهای سه شنبه هر هفته برگزار می شود.

 

 

⬇️⬇️ سامانه های ثبت و سیدگی به شکایات:⬇️⬇️

1-سامانه الکترونیکی ارتباطی مردم ودولت (سامد) جهت ثبت شکایات پیشخوان دولت  به آدرس http://111.ir
شماره تلفن 111
2-سامانه سمات(مدیریت ارزیابی خدمات برق )به آدرس https://bazrasi.tavanir.org.ir جهت ثبت شکایات
3-سامانه سازمان بازرسی کل کشوربه آدرس  https://136.ir جهت ثبت شکایات
4- درگاه ملی مجوزهای کشور،سامانه دادور(دریافت انعکاس وپیگیری شکایات متقاضیان کسب کار ویاور(مرکز فوریتهای  بهبود کسب وکار) به آدرس https://mojavez.ir
6-سامانه تسهیل ورفع موانع تولید(مدیریت فرآیندها)وزارت صنعت، معدن وتجارت
به آدرس   https://hamahang.stsm.ir
5- درخواست ملاقات با مسولین(مقام محترم مدیریت عامل ) به آدرس https://gilrec.co.ir
6-سامانه اورژانس کسب وکاروزارت کار رفاه وتامین اجتماعی ،به آدرسhttps://jc.asaserviceapp.co
7- تلفن مستقیم مسئول رسیدگی به شکایات شرکت 33328444 کد 013

 

 

امتیاز :  ۳/۸۶ |  مجموع :  ۱۴

برچسب ها

    6.1.10.0
    V6.1.10.0