بدین وسیله بیانیه توافق سطح خدمات پورتال شرکت برق منطقه ای گیلان را به اطلاع کلیه بازدیدکنندگان محترم می رساند:
* درصورت تمایل می توانید از طریق این لینک با مسئول فنی تارنما ارتباط برقرار نمایید. همچنین از طریق منوی تماس با ما می توانید شماره تلفن های داخلی و ضروری شرکت را مشاهده نمایید.*
زمان های برنامه ریزی شده برای به روز رسانی تارنما که امکان دسترسی کاربران به تارنما وجود ندارد
|
روزهای پنج شنبه و جمعه و ایام تعطیل - ساعت 18 الی 6 صبح در دیگر ایام |
حوزه پاسخگویی پورتال |
راهنمایی تکمیل فرمهای الکترونیک (غیر از میز خدمت)، رفع مشکلات کاربران سایت، راهنمایی استفاده از امکانات سایت و... |
حداکثر زمان برای پاسخگویی به سوالات دریافت شده پورتال |
72 ساعت |
حداکثر زمان بازگشت به حالت عادی بعد از خرابی |
24 ساعت |
درصد زمان های امکان اتصال به تارنما |
99/9% |
جهت مشاهده بیانیه توافق سطح خدمات میز خدمت الکترونیک به تفکیک هر خدمت، صفحه مربوطه در آدرس https://egov.gilrec.co.ir را مشاهده فرمایید.
آخرین بروزرسانی: 1400/02/25