بیانیه توافق سطح خدمات

 

بدین وسیله بیانیه توافق سطح خدمات پورتال شرکت برق منطقه ای گیلان را به اطلاع کلیه بازدیدکنندگان محترم می رساند:

* درصورت تمایل می توانید از طریق این لینک با مسئول فنی تارنما ارتباط برقرار نمایید. همچنین از طریق منوی تماس با ما می توانید شماره تلفن های داخلی و ضروری شرکت را مشاهده نمایید.*

زمان های برنامه ریزی شده برای به روز رسانی تارنما که امکان دسترسی کاربران به تارنما وجود ندارد

روزهای پنج شنبه و جمعه و ایام تعطیل  - ساعت 18 الی 6 صبح در دیگر ایام
حوزه پاسخگویی پورتال راهنمایی تکمیل فرمهای الکترونیک (غیر از میز خدمت)، رفع مشکلات کاربران سایت، راهنمایی استفاده از امکانات سایت و...
حداکثر زمان برای پاسخگویی به سوالات دریافت شده پورتال 72 ساعت
حداکثر زمان بازگشت به حالت عادی بعد از خرابی 24 ساعت
درصد زمان های امکان اتصال به تارنما 99/9%

جهت مشاهده بیانیه توافق سطح خدمات میز خدمت الکترونیک به تفکیک هر خدمت، صفحه مربوطه در آدرس https://egov.gilrec.co.ir را مشاهده فرمایید.

آخرین بروزرسانی: 1400/02/25


گروه دورانV6.0.12.0