راهبرد مشارکت تارنما

rahbord-1400.jpg

1- کلیه بازدیدکنندگان می‌توانند درخواست‌های خود را از طریق فرمهای "پیشنهادات و انتقادات" و همچنین شکایات خود را از طریق فرمهای "رسیدگی به شکایات" که  در پورتال اطلاعرسانی شرکت برق منطقه ای گیلان قرار داده‌شده است، ارسال و کد رهگیری دریافت نمایند. درخواستهای واصله  به واحدهای ذی‌ربط ارسال و پاسخ در سامانه درج میشود. شهروندان می‌توانند با استفاده از کد رهگیری پاسخ خود را دریافت نمایند. https://www.gilrec.co.ir/law
2- شهروندان می‌توانند از طریق "فرم درخواست ملاقات با مدیرعامل" که در پورتال اطلاعرسانی شرکت برق منطقه ای گیلان قرار داده‌ شده است، درخواست های خود را ارسال نمایند و کد رهگیری دریافت دارند. https://www.gilrec.co.ir/ceo-contact
3- شهروندان می توانند از طریق منو "تماس با ما" شماره تلفن، پست الکترونیکی مدیران و مسئولان ارشد، شماره تلفن های داخلی شرکت را دریافت و از این طريق با اشخاص مورد نظر خود تماس حاصل نمایند. https://www.gilrec.co.ir/contact-us
4- بازدید کنندگان محترم می‌توانند توسط منوی نظرسنجی، نسبت به مشاهده و ارسال نظرسنجی های پورتال اقدام نمایند. https://www.gilrec.co.ir/votes
5- مشترکین محترم می توانند از طریق معرفی خدمات الکترونیکنسبت به تکمیل نظرسنجی خدمات مشترکین اقدام نمایند. https://tavanir.org.ir/pool_tav
6- شهروندانی که بصورت حضوری به شرکت مراجعه می نمایند، علاوه بر روشهای فوق می توانند فرم نظرسنجی که بصورت حضوری به آنها تحویل می شود را تکمیل و ارائه نمایند. همچنین می توانند نظرات و پیشنهادات و انتقادات خود را در صندوقهایی که به همین منظور در سطح شرکت تعبیه شده است بیاندازند.

 

تاریخ آخرین بروزرسانی: 1402/04/28


6.1.10.0
گروه دورانV6.1.10.0